دانلود ترانه بی همگان داریوش
نوشته شده توسط : امیرحسین

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

 

بی تو برای شاعری واژه خبر نمی‌شود

بغض دوباره دیدنت هست و به در نمی‌شود

فکر رسیدن به تو فکر رسیدن به من

از تو به خود رسیده‌ام اینکه سفر نمی‌شود

 

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

 

دلم اگر به دست تو به نیزه‌ای نشان شود

برای زخم نیزه‌ات سینه سپر نمی‌شود

صبوری و تحملت همیشه پشت شیشه‌ها

پنجره جز به بغض تو ابری و تر نمی‌شود

 

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

 

صبور خوب خانگی شریک زجه‌های من

خنده خسته بودنم زنگ خطر نمی‌شود

حادثه یکی شدن حادثـــه‌ای ساده نبود

مرد تو جز تو از کسی زیر و زبر نمی‌شود

به فکر سرسپردنم به اعتماد شانه‌ات

گریه بخشایش من که بی‌ثمر نمی‌شود

همیشگی‌ترین من لاله نازنیــــن من

بیا که جز به رنگ تو دگر سحر نمی‌شود

 

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

 

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

 

 

برای دانلود ترانه اینجا کلیک کنید.

 

آلبوم:فریاد زیر آب

 

ترانه سرا:شهیار قنبری

 

آهنگساز:فرید زلاند

 

تنظیم کننده:آندرانیک





:: موضوعات مرتبط: داریوش(14) , ,
:: بازدید از این مطلب : 19375
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: